آموت

شرکت فنی مهندسی آموت

حرفه ای ترین شرکت مهندسی در غرب تهران

تماس با ما : ۵۶۶۰ ۷۲ ۴۴ – ۰۲۱

تهران ، شهرک گلستان

شنبه - چهارشنبه 8 صبح - 5 عصر

بالا
m

شرکت آموت

در این مطلب می خواهیم درباره ساخت ویلا در تهران با یکدیگر صحبت کنیم.

ساخت ویلا در تهران

روند ساخت یک ویلا جدید مدت ها قبل از ریختن فونداسیون آغاز می شود. اگر ابتدا یک طرح خوب تهیه کنید و یک سازنده صادق و شایسته پیدا کنید، فرآیند ساخت و ساز بسیار کارآمد و هیجان انگیز است. برای جلوگیری از اشتباهات پرهزینه در طول فرآیند ساخت، با این پنج مرحله مهم شروع کنید.

بودجه خود را برنامه ریزی کنید

از همان لحظه ای که به فکر ساختن ویلا خود هستید، بودجه را در نظر بگیرید. یک ایده واقع بینانه در مورد اینکه چقدر می توانید هزینه کنید و هزینه ساخت یک ویلا جدید چقدر است، ایجاد کنید. مرحله بودجه بندی واقعاً در مورد متعادل کردن خواسته های شما با ارزیابی واقع بینانه از آنچه می توانید از عهده آن برآیید است.

به احتمال زیاد به وام ساخت و ساز و وام مسکن نیاز خواهید داشت. هنوز خیلی زود نیست که بر اساس درآمد و سایر تعهدات مالی خود بفهمید که چقدر می توانید واجد شرایط دریافت وام باشید. امروزه، بیشتر بانک‌ها و سایر مؤسسات مالی مشتاق هستند تا شما را برای دریافت وام ساخت‌وساز پیش ‌صلاحیت کنند، که به شما ایده‌ای از حداکثر مقدار پولی که می‌توانید خرج کنید، می‌دهد. در عین حال، این مرحله اولیه شامل بررسی هزینه های عناصر مختلف ویلا جدید شما می شود، از جمله خود زمین، معمار یا طراح، پیمانکار عمومی که پروژه را مدیریت خواهد کرد، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی و ویژگی های داخلی.

حتما دیگر مطالب ما را هم بخوانید!  پیمانکاری ویلا ( اجرا از صفر تا صد + قرارداد + شرایط) مشاوره : ۵۶۶۰ ۷۲ ۴۴ ۰۲۱

این یک فرآیند پیچیده و زمان بر است که واقعاً باید چندین ماه قبل از شروع ساخت و ساز آغاز شود. غیر معمول نیست که قبل از امضای قرارداد ساخت و ساز با یک سازنده، دو سال برای تحقیق کامل در مورد مسائل وقت صرف کنید.

ساخت ویلا در تهران | شرکت فنی و مهندسی آموت

نکاتی برای بودجه بندی

مراقب بانک‌هایی باشید که می‌خواهند بیشتر از توان مالی به شما پول بدهند – این یکی از دلایل بحران مالی ۲۰۰۸ بود. هیچ دلیلی برای ساخت خانه ای وجود ندارد که حداکثر مبلغ وام مورد تایید بانک را هزینه کند. در واقع، این ایده بسیار خوبی است که زیر این مقدار بمانید. صحبت کردن با یک مشاور مالی مستقل یک راه عالی برای تعیین میزان هزینه ای است که می توانید به راحتی برای ساخت خانه خود خرج کنید.

برای افزایش هزینه ها برنامه ریزی کنید. تقریباً تمام ساخت و سازها بیش از برنامه ریزی اولیه هزینه دارند. این اغلب به دلیل تغییر هزینه های مصالح ساختمانی یا به دلیل تغییراتی که در طول مرحله طراحی و ساخت درخواست می کنید رخ می دهد. اطمینان حاصل کنید که در بودجه خود یک بافر ایجاد می کنید تا بیش از حد اجتناب ناپذیر بانک را خراب نکند.

حداقل سه پیشنهاد پیمانکار را دریافت کنید (و مراجع را بررسی کنید). در بیشتر موارد، بخش عمده ای از هزینه ساخت ویلا، پولی است که به یک پیمانکار عمومی (GC) می پردازید، که تمام کارگران و پیمانکاران فرعی را که در ساخت ویلا شما کار می کنند، مدیریت می کند. تعادل ظریفی بین انتخاب پیمانکاری مقرون به صرفه و پیمانکاری که کار با کیفیت را با استفاده از مواد خوب انجام می دهد وجود دارد. با گرفتن مراجع از افرادی که می شناسید و از سازنده خود راضی بودند شروع کنید، سپس با حداقل سه نفر مصاحبه کنید. این فرآیند به شما ایده بسیار خوبی از هزینه ساخت خانه شما می دهد.

حتما دیگر مطالب ما را هم بخوانید!  طراحی محوطه باغ ( شرایط + قوانین + نمونه عکس )

فروشگاه مقایسه مواد در حالی که پیمانکار عمومی معمولاً اکثر مصالح ساختمانی، لوازم خانگی و امکانات را انتخاب می کند، شما می خواهید در این فرآیند شرکت کنید. به عنوان مثال، اگر عاشق میزهای گرانیتی هستید، اکنون به این نکته توجه داشته باشید تا در نهایت بتوان این اولویت ها را به سازنده ای که انتخاب می کنید، منتقل کرد.

ساخت ویلا در تهران | شرکت فنی و مهندسی آموت

هزینه های پنهان ساخت یک خانه جدید

صاحبان ویلا برای اولین بار اغلب وقتی شروع به تشخیص هزینه های پنهان داشتن ویلا های خود می کنند، مبهوت می شوند. هزینه های زیادی برای راه اندازی یک بار برای ساخت اولین ویلا شما وجود دارد، مانند مبلمان، تجهیزات چمن و باغ، درمان پنجره، و سیم کشی اینترنت و رسانه. و، مالکیت خانه با هزینه‌های ماهانه مستمری همراه است که می‌تواند شما را غافلگیر کند، اگر برای آنها آماده نباشید – هزینه‌هایی مانند بیمه صاحب خانه، مالیات بر دارایی، و خدمات مراقبت از چمن. اگر تا به حال مستاجر بوده‌اید، این هزینه‌ها می‌تواند شگفت‌انگیز باشد.

ساخت ویلا در تهران

سهم خود را انتخاب کنید

اگر هنوز یک قطعه ساختمانی برای ویلا جدید خود خریداری نکرده اید، با مشاوران املاک صحبت کنید تا برآوردی تقریبی از هزینه زمین در مناطقی که در نظر دارید به دست آورید. هزینه های زمین بسته به هزینه های زمین محلی بسیار متفاوت است.

چه در حال ساخت ویلا خود در حومه شهر باشید و چه منطقه ای با منظره وسیع اقیانوس، تقریباً همیشه باید قبل از انتخاب پلان طبقه یا سایر جزئیات، زمین را انتخاب کنید. شما (و هر حرفه ای که استخدام می کنید) باید عواملی مانند وضعیت خاک، زهکشی، منطقه بندی و کدهای ساختمانی در منطقه را بررسی کنید. اگر طراحی ویلا شما نیاز به سفارشی سازی متناسب با آن داشته باشد، هزینه ها بیشتر خواهد بود. اگر بتوان خانه را روی زمین با استفاده از نقشه های سهام ساخت، به بودجه شما کمک می کند.

حتما دیگر مطالب ما را هم بخوانید!  انجام طراحی داخلی در کردان + تهران از صفر تا صد

ساخت ویلا در تهرانطرح ویلا را انتخاب کنید

بسیاری از ویلاهای جدید با استفاده از طرح‌های سهام از یک کاتالوگ چاپی یا یک منبع آنلاین ساخته می‌شوند. پیدا کردن برنامه مناسب ممکن است کمی طول بکشد. یک مکان برای شروع ممکن است تصمیم گیری در مورد سبک ویلا مورد علاقه خود باشد. از بسیاری از کاتالوگ‌های موجود ایده بگیرید و در صورت لزوم، از یک سازنده یا حرفه‌ای دیگر – معمار یا طراح – بخواهید که به شما در انتخاب بهترین طرح سهام برای نیازهایتان کمک کند. یک طراح خانه همچنین می تواند از نظر اندازه اتاق، سبک پنجره یا سایر جزئیات، تغییرات جزئی در نقشه های سهام ایجاد کند. برخی از سازندگان می توانند تغییرات جزئی در نقشه های انبار خانه ایجاد کنند.

از سوی دیگر، یک ویلا با طراحی سفارشی، به طور خاص برای خانواده ای که در آنجا زندگی می کنند و محلی که در آن قرار دارد ایجاد می شود.

 

پیمانکاری ساختمانی

اینستاگرام

آپارات

 

ارسال یک نظر