آموت

شرکت فنی مهندسی آموت

حرفه ای ترین شرکت مهندسی در غرب تهران

تماس با ما : ۵۶۶۰ ۷۲ ۴۴ – ۰۲۱

تهران ، شهرک گلستان

شنبه - چهارشنبه 8 صبح - 5 عصر

بالا
m

شرکت آموت

در این مطلب می خواهیم درباره طراحی داخلی با نرم افزار تخصصی ۳DS MAX 💻 باکیفیت و حرفه ای صحبت کنیم.

طراحی داخلی با نرم افزار تخصصی ۳DS MAX

تکنولوژی همیشه در راستای پیش برد حرفه های مختلف موجب شده تا کار ها و فرایند های متنوع، تا جای ممکن راحت تر، سریع تر، کارامدتر و با نتایجی بهینه تر شوند. این تکنولوژی ها در قالب ابزار های سخت افزاری و برنامه های متنوع نرم افزاری موجب پیشرفت در زمینه های مختلف می شوند. در بین رشته های متنوع، یکی از رشته های پر کاربردی که متاثر از پیشرفت تکنولوژی، روندی رو به رشد داشته است، رشته طراحی داخلی است. طراحی داخلی یکی از زمینه های مهمی است که به کمک ورود فناوری هایی از جمله برنامه ها و نرم افزار های بسیار کاربردی و جذاب، سمت و سویی جدید به خود گرفته است.

نرم افزار حرفه ای ۳ds Max

نرم افزار های بسیار تخصصی و جالب توجهی در زمینه تسهیل و بهینه سازی طراحی داخلی به کار گرفته می شود. در بین این گزینه های متعددی که در دسترس طراحان قرار گرفته است، نرم افزار حرفه ای و تخصصی ۳ds Max یکی از نرم افزار های بسیار کاربردی در این زمینه محسوب می شود.  

طراحی داخلی با استفاده از ۳ds MAX

استفاده از این نرم افزار، مزیت ها و کارایی های زیادی را در اختیار کاربران و طراحان قرار داده است. چه طراحان مبتدی و در ابتدای مسیر حرفه ای و چه طراحان حرفه ای و مجرب، با تکیه بر این نرم افزار می توانند طرح ها و ایده های خلاقانه خود را به صورت عملکردی تری در اختیار مشتریان قرار دهند.
حتما دیگر مطالب ما را هم بخوانید!  طراحی نمای ویلا در شمال ( شرایط + قوانین + نمونه عکس )
در ادامه با بررسی بیش تر نوع کار با این نرم افزار، مزیت ها و مشخصات آن را بیش تر بررسی کرده و از نوع استفاده از نرم افزار ۳ds Max در رشته طراحی داخلی بیش تر اطلاعات کسب می کنیم. این نرم افزار در کنار طیف گسترده ای از نرم افزار های حرفه ای دیگر، تحولی شگفت را در دنیای طراحی و معماری داخلی ایجاد کرده است.

نرم افزار ۳ds Max چیست؟

این نرم افزار که با نام اتودسک تری دی مکس شناخته می شود، در گذشته با نام هایی از جمله ۳ds Studio و ۳ds studio Max نیز شناخته می شد. این برنامه یا نرم افزار در واقع یک برنامه گرافیکی کامپیوتری بسیار حرفه ای و تخصصی است که از آن برای ترسیم الگو ها، مدل ها، انیمیشن ها، طرح ها، فیلم ها، عکس ها و حتی بازی های سه بعدی استفاده می شود. بنابراین می توان گفت این نرم افزار در حوزه های بسیار متعددی مورد استفاده قرار می گیرد و طراحی داخلی نیز یکی از این گزینه ها است. این نرم افزار حرفه ای پلاگین های بسیار متعددی دارد و قابلیت ها و امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. از همه مهم تر این که نرم افزار ۳ds Max در پلتفرم های ویندوز قابلیت اجرا دارد. سازه بتنی در غرب تهران | اجرای سازه بتنی در غرب تهران | ستون بتنی
طراحی تخصصی ویلا | نکات مهم در طراحی ویلا | سبک های طراحی ویلا

طراحی تخصصی ویلا | نکات مهم در طراحی ویلا | سبک های طراحی ویلا

کاربرد وسیع ۳ds MAX

به صورت گسترده می توان گفت که این نرم افزار حرفه ای توسط گیمر های حرفه ای، سازندگان برنامه ها و انیمیشن های تلویزیونی و از همه مهم تر توسط مهندسان، معماران و طراحان داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار را می توان به عنوان یک ابزار مدل سازی سه بعدی حرفه ای برای موارد متعدد مورد استفاده قرار داد. در این نرم افزار می توان با حس و درک روشنی از کاری که انجام می دهید، به بهبود روند کار خود کمک کرده و به این ترتیب مسیری روشن را برای مشتریان خود ترسیم خواهید کرد. در ادامه بیش تر در خصوص مزیت های استفاده از نرم افزار ۳ds Max در طراحی داخلی صحبت خواهیم کرد.
حتما دیگر مطالب ما را هم بخوانید!  طراحی تخصصی ویلا ( شرایط + قوانین + نمونه عکس )
طراحی فاز۲ | نقشه های فاز ۲ | نقشه های تاسیسات الکتریکی

استفاده از نرم افزار ۳ds Max در طراحی داخلی چه مزیت هایی دارد؟

همان طور که از نام این نرم افزار مشخص است، این برنامه یک برنامه سه بعدی است. بنابراین می توان از آن برای ارائه طرح ها و الگو های سه بعدی استفاده کرد. یک طرح سه بعدی، درک بسیار واضحی از ایده اصلی ارائه می دهد. بنابراین، مشتریان به راحتی می توانند الگوی پیشنهادی را در قالب یک طرح سه بعدی و زنده ببینند و در خصوص اجرا یا عدم اجرای آن تصمیم گیری کنند.  
طراحی داخلی با نرم افزار تخصصی 3DS MAX 💻 باکیفیت و حرفه ای طراحی سه بعدی نمای ساختمان | طراحی 3D نمای ساختمان | طراحی 3D | طراحی نما 3D

طراحی سه بعدی نمای ساختمان | طراحی ۳D نمای ساختمان | طراحی ۳D | طراحی نما ۳D

صرفه جویی در زمان

این امر تنها به نفع مشتریان نیست. خود طراحان یا معماران یک سازه، می توانند قبل از اجرای یک طرح، آن را به صورت سه بعدی ببینند و به این ترتیب به طرز کارامد تری به نقطه ضعف ها و نقص های کار خود پی ببرند. این امر به مراتب موجب صرفه جویی در وقت و هزینه های مرتبط با کار طراحی و اجرای پروژه خواهد شد. نرم افزار هایی همچون ۳ds Max به طراحان امکان اجرای سریع چندین طرح و ایده را در کم ترین زمان ممکن می دهد. بنابراین طراح می تواند در کم ترین زمان ممکن چندین طرح پیشنهادی را برای اجرا در یک ساختمان آماده کرده و در اختیار مشتری قرار دهد.   طراحی و ساخت ویلا | طراحی و ساخت ویلا در تهران | طراحی و ساخت ویلا در کردان  
حتما دیگر مطالب ما را هم بخوانید!  5 نمای کلاسیک ساختمان شیک و این نما در کجا استفاده میشود ؟

صرفه جویی در هزینه

زمانی که مشتریان طرح ها و مدل های سه بعدی قابل لمس را می بینند، گویا به صورت مجازی در فضای طراحی شده خانه قرار می گیرند. با یک گشت و گذار مجازی در بخش های متفاوت خانه، می توانند نظرات و ایده های خود را با طراح در میان بگذارند. به این ترتیب به صورت قابل ملاحظه ای در هزینه های طراحی و اجرای پروژه صرفه جویی می شود. دلیل آن هم واضح است. چرا که با بررسی زنده مدل پیش از اجرا، طراح و مشتری می توانند روی کلیه گزینه ها و الگو های پیشنهادی به توافق برسند و به این ترتیب در نهایت طرحی در فضا پیاده شود که مورد پسند طرفین باشد.  

اینستاگرام

آپارات

ارسال یک نظر