آموت

شرکت فنی مهندسی آموت

حرفه ای ترین شرکت مهندسی در غرب تهران

تماس با ما : ۵۶۶۰ ۷۲ ۴۴ – ۰۲۱

تهران ، شهرک گلستان

شنبه - چهارشنبه 8 صبح - 5 عصر

بالا
m

شرکت آموت

  در این مطلب می خواهیم به شرح یکی از خدماتی که شرکت فنی و مهندسی آموت ارائه می دهد بپردازیم این خدمت طراحی و ساخت ویلا در کردان (طراحی و ساخت ویلا در هشتگرد، طراحی و ساخت ویلا در کوهک ) می باشد.
همانطور که مطلع هستید با زیاد شدن زندگی شهر نشینی، دغدغه ها و فشار و استرس ناشی از آن نیز بیشتر شده است. به علاوه زندگی مدرن و شهر نشینی انسان را از طبیعت دور می کند.  این دوری از طبیعت نیز بر افزایش مقدار استرس ها بی تأثیر نیست. از این رو اشخاص به دنبال ایجاد فضایی آرامش بخش به دور از فضای شهر در میان طبیعت هستند تا بتوانند در روزهای تعطیل و آخر هفته ها به استراحت بپردازند و از فضای طبیعی و سرسبز اطراف آن استفاده کند.  پس امروزه ما شاهد افزایش ساخت ویلا در کناره های شهرهای بزرگ هستیم. در کنار کلان شهری چون تهران مناطق خوش آب و هوای زیادی وجود دارد و این مناطق به خاطر نزدیکی به تهران و طبیعت بکری که دارند به قطب ساخت ویلاهای تفریحی تبدیل شده اند. در بین این مناطق می توان به لواسان، کردان، شهریار و دماوند اشاره نمود. این منطقه ها در فاصله ای نزدیک به تهران قرار داشته و رفت و آمد برای ساکنین تهران به این مناطق آسان تر می باشد. در بین مناطقی که در بالا به آن ها اشاره شد، منطقه ی کردان کرج یکی از بهترین و خوش و آب و هواترین مناطق حاشیه ی تهران است. ساخت و ساز ویلا در کردان چندسالی است زیاد شده و ما امروزه شاهد افزایش ساخت و ساز ویلاهای لوکس و مدرن در این منطقه هستیم. منطقه ی کردان کرج بیشتر از این که دارای آب و هوای خوب و طبیعت سرسبزی که دارد، دسترسی آسانی دارد (حدودا در ۱۵ کیلومتری کرج قرار دارد) و از این رو امروزه توجه بسیاری از افراد به ویژه شهروندان تهرانی را برای ساخت ویلا در این منطقه به خود جلب کرده است. اگر شما نیز تصمیم دارید در کردان (کرج) ویلای رویایی خود را بسازید شرکت فنی مهندسی آموت در این بخش آماده همراهی شما می باشد.   طراحی و ساخت ویلا در کردان | طراحی ویلا در کردان | ساخت ویلا در کردان

طراحی و ساخت ویلا در کردان

  یکی از سوال هایی که همیشه برای افراد پیش می آید این است که آیا ویلای مورد نظر را آماده خریداری کنند یا این که خود اقدام به ساخت آن کنند؟  در جواب به این سوال باید بگوییم که شما باید در ابتدا جنبه های مختلف خرید ویلا به صورت آماده و خرید زمین و ساخت آن را برآورد ساخته و پس از آن تصمیم گیری نمایید. برای این که شما راحت تر تصمیم گیری کنید، ما در ادامه اشاره ای کوتاه به مقداری از مزایا و نواقص خرید ویلای ساخته شده و خرید زمین و طراحی وساخت ویلا در کردان می پردازیم.  
حتما دیگر مطالب ما را هم بخوانید!  طراحی نما ( رومی + مینیمال + کلاسیک + مدرن ) و انواع نمونه عکس های هر کدام
طراحی و ساخت ویلا در کردان | طراحی ویلا در کردان | ساخت ویلا در کردان  

خرید ویلا در کردان

اگر به منطقه ی کردان مراجعه کنید در آنجا ویلاهای آماده و ساخته شده ی متعددی را مشاهده خواهید کرد که زیبایی آن ها توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. این ویلاها دارای سبک های مختلفی مثل کلاسیک، لوکس و مدرن می باشند. بستگی به سلیقه و انتظار شما از ویلای رویایی خود می توانید این ویلاها را از نزدیک مشاهده کرده و اگر مطابق سلیقه و علایق شما بود، آن راخریداری کنید. در این حالت شما در زمان خود صرفه جویی کرده اید و در طی زمان کوتاه و بدون داشتن دغدغه های بررسی زمین، مشاوره با طراحان، کسب مجوز و طراحی و ساخت آن، ویلای مورد نظر خود را خریداری می کنید و در سریع ترین وقت در ویلای خود ساکن شوید. با وجود مزیت های فراوان، خرید ویلای ساخته شده دارای نواقصی هم می باشد. اول از همه این که ویلایی که آماده خریداری می کنید، ممکن است که طراحی آن و متریال به کار رفته در ساخت آن ها بر طبق سلیقه و ایده آل های شما نباشد. از طرفی دیگر هزینه ی خرید ویلا بالاتر از ساخت ویلا توسط خود شما می باشد.   طراحی و ساخت ویلا در کردان | طراحی ویلا در کردان | ساخت ویلا در کردان

طراحی و ساخت ویلا کردان

  در مقابل آن اگر شما قصد دارید که ویلای ایده آلتان را خودتان طراحی کرده و بسازید، باید همه نکات راجع به آن را در نظر بگیرید. ساخت ویلا مثل خرید آن دارای نقاط مثبت و منفی می باشد. ابتدا بهتر است که نقاط مثبت آن را متوجه شوید. زمانی که شما قصد به ساخت ویلا می کنید، می توانید ویلای خود را در منطقه ی دلخواه خود بسازید و طراحی آن را بر اساس نیازها، علایق و سلیقه شخصی خود و خانوادتان جلو ببرید. به نظر می رسد که طراحی و ساخت ویلا فقط یک نقطه ی منفی دارد و این است که تمامی این گام ها کمی زمان بر می باشد و شما باید برای رسیدن به ویلای رویایی خود صبور باشید که به نظر طراحان و معماران ارزش آن را دارد و ویلای شما آن چیزی خواهد شد که آرزویش را داشتید. البته اگر در همه ی این مراحل با یک مجموعه ی حرفه ای طراحی و معماری در ارتباط باشید، همه ی این مراحل ساده تر از آن چه که فکر آن را می کردید، طی خواهد شد و شما از انجام آن لذت خواهید برد. اگر تصمیم دارید تا در منطقه ی خوش آب و هوا و بسیار دنج کردان ویلا بسازید به شما پیشنهاد می  آموت را همراهی کنید. در ادامه می خواهیم گام به گام طراحی ساخت ویلا را برایتان شرح دهیم.
حتما دیگر مطالب ما را هم بخوانید!  ساخت و طراحی ویلا در کردان ( شرایط + قوانین + نمونه عکس )

طراحی و ساخت ویلا در کردان | طراحی ویلا در کردان | ساخت ویلا در کردان

پیدا کردن زمین خوب برای ساخت ویلا

نخستین گام و شاید اصلی ترین مسأله برای طراحی و ساخت ویلا این است که شما بهترین و مناسب ترین قطعه زمین را خریداری کنید.  شما در انتخاب زمین برای ساخت ویلا بایستی وضعیت جغرافیایی، چشم انداز و موقعیت زمین را در نظر داشته باشید. توصیه ای که برای این مرحله می شود کرد این است که حتی برای خرید زمین نیز با متخصصان مشورت کنید و جوانب مختلف سایت را پیش از خرید بررسی کنید تا در زمان ساخت با کمترین مشکلات روبرو شوید.

مشاوره با شرکت آموت جهت طراحی ویلا

پس از این که شما زمین مورد نظر را خریداری نمودید، مرحله طراحی و پس از آن ساخت آغاز می شود. بعضی از افراد تصمیم می گیرند تا خودشان طراحی و ساخت ویلا را به عهده بگیرند. اما خوبترین کار این است که در همان ابتدا برای طراحی ویلای خود با یک مجموعه ی متخصص در طراحی و ساخت ویلا مشورت کنید. ایده ها و خواسته های خود را برای آن ها مطرح نمایید. متخصصان همواره تمامی جوانب فنی و زیبایی شناسی را در طراحی و ساخت ویلا در نظر می گیرند و متناسب با درخواست های شما، موقعیت سایت و مهم تر از همه قوانین و مقررات موجود بهترین طرح ها را برای شما ارائه می دهند. اگر شما دارای زمین در منطقه ی کردان هستید و یا این که تصمیم دارید تا در این منطقه زمین خریداری کرده و ویلا بسازید، می توانید با متخصصان و طراحان ما در شرکت فنی مهندسی آموت تماس حاصل نمایید.   شرکت فنی و مهندسی آموت،  شرکتی از طراحان و متخصصان جوان است که سال هاست در حوزه های مختلف معماری و دکوراسیون داخلی فعالیت کرده اند و پروژه های متعددی از معماری و طراحی داخلی و ساخت با کاربری های مختلف طراحی و ساخته است. این شرکت در زمینه ی طراحی ویلا نیز نمونه های مختلفی را در سراسر ایران طراحی کرده و به اجرا در آورده اند. در ادامه برخی از نمونه پروژه های طراحی ویلای اجرا شده توسط شرکت فنی و مهندس آموت را برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت. از طریق لینک زیر می توانید به این صفحه مراجعه فرمایید : صفحه پروژه های ما در ادامه به گام های مختلف روند طراحی و ساخت ویلا به وسیله شرکت فنی و مهندسی آموت به شکل خلاصه اشاره می کنیم:  تماس با دفتر معماری و مشاوره
  •  طراحی اولیه
  •  تأیید نهایی طرح
  •  آغاز ساخت
  طراحی و ساخت ویلا در کردان | طراحی ویلا در کردان | ساخت ویلا در کردان 

هزینه های ساخت و طراحی ویلا کردان

با توجه به نوسان قیمت مصالح و متریال، برای ساخت وساز ویلا نمی شود قیمت قطعی مصالح و متریال را مشخص کرد. از طرفی دیگر بخش عمده ی هزینه ها به بودجه  و خواسته ی شما بستگی دارد. برای اطلاع پیدا کردن از هزینه های ساخت و ساز شما در ابتدا بایستی با طراحان مشورت کرده و خواسته ها و بودجه ی مورد نظر را به آن ها اطلاع دهید. طراحان با ارائه ی ایده های خلاقانه و جدید سعی می کنند تا حد امکان هزینه های ساخت و ساز ویلا را برای شما به کمترین حالت ممکن برسانند و این درحالی است که از کیفیت آن ها کاسته نشود. پس بهتر است که شما بودجه ی را تعیین کرده و باقی کارها را به طراحان شرکت آموت بسپارید. چون طراحان و معماران می توانند بسیاری از مصالح و متریال مورد نیاز را به طور مستقیم از تولید کننده ها با قیمت مناسب تری خریداری کنند و در هزینه های شما صرفه جویی نمایند. پس  شما برای داشتن یک ویلای ایده آل، راحت و به روز نیازی بودجه ی خیلی بالا ندارید.
حتما دیگر مطالب ما را هم بخوانید!  خدمات اداری ساختمان

قسمت های مهم در طراحی ویلا

ویلاها اکثرا در یک یا دو طبقه ساخته می شوند. ویلاهای دو طبقه نیز معمولا به شکل دوبلکس ساخته می شوند، به این صورت که بخش های خصوصی در طبقه بالا و فضاهای عمومی در طبقه ی پایین قرار می گیرند و یا بالعکس در ادامه به شکل خلاصه قسمت های اصلی در طراحی ویلا را برای شما شرح خواهیم داد. نمای بیرونی ویلا: اگر چه سبک های مختلفی برای طراحی نما وجود دارد، ولی به شکل عمده نمای بیرونی در ویلاهای ایرانی به شکل مدرن و کلاسیک می باشد. شما می توانید با در  نظر داشتن علایق خود، طراحی نمای ویلای خود را به طور کامل انجام دهید. استخر ویلا: شما می توانید با توجه به فضای موجود و بودجه ای که مورد نظر دارید، در ویلای خود استخر روباز و رو بسته را قرار دهید.  طراحی استخر روباز به خصوص در فصل تابستان در منطقه ای خوش آب و هوا مانند کردان بسیار زیبا و لذت بخش می باشد و افراد از حضور در فضای باز لذت خواهند برد.  

مطالب مرتبط :

ما را در شبکه‌های اجتماعی نیز دنبال کنید

اینستاگرام

آپارات

ارسال یک نظر