آموت

شرکت فنی مهندسی آموت

حرفه ای ترین شرکت مهندسی در غرب تهران

تماس با ما : ۵۶۶۰ ۷۲ ۴۴ – ۰۲۱

تهران ، شهرک گلستان

شنبه - چهارشنبه 8 صبح - 5 عصر

بالا

برگ نظارت

برگ سبز نظارت

برگ نظارت

پس از انجام طراحی های صورت گرفته توسط مهندسین معماری ، سازه ، تاسیسات الکتریکی و تاسیسات مکانیکی از طرف نظام مهندسی برای ملک مذکور به منظور نظارت بر انجام پروژه ، مهندس ناظر معرفی میگردد و مطابق با برگه نظارت مسئولیت بروز خطر و هر گونه مشکل احتمالی به عهده مهندس ناظر میباشد.

برگه نظارت

با شروع شدن کار اجرایی ساختمان چند ناظر(بستگی به مشخصات کلی بنا ممکن است یک ناظر هم باشد.) از سوی سازمان های نظام مهندسی برای پروژه معرفی می شد . مسئولیت ناظر، نظارت بر اجرای درست کار می شود و برگ نظارت گواهی تضمین است بر انجام شدن نظارت دقیق و کامل توسط ناظر می باشد . ناظر مطابق برگ تعهد نظارت مسئول نظارت دقیق و کامل بر ساختمان است و هر طور نقص احتمالی به عهده ایشان می باشد.

برگ نظارت

اجرای ساختمان ها فقط باید توسط افراد دارای صلاحیت و با شرایطی که قوانین و مقررات تعیین شده است، انجام گردد. با درنظر گرفتن به این موضوع پیگیری های مهندسان عضو سازمان های نظام مهندسی و نامه های صادر شده از جهت این سازمان ها و همچنین مقرراتی که سوی مهندسان ناظر برای بکارگیری مجری به مالکان و سرمایه گذاران تکلیف می گردد دلیل شده است تا در زمان ماههای اخیر تقاضاهای زیادی برای برگ تعهد مجری در بازار ساخت و ساز بوجود بیاید . ولی مهندسان مجری محترم قبل از صدور برگ تعهد اجرا باید مطالعات ویژه ای در حوزۀ مسئولیت ها و اختیارات خود داشته باشند تا فعالیت حرفه ای در این زمینه برای ایشان ایجاد آسیب و خسارت ننماید . به دلیل آنکه مهندسان مجری متعددی با ورود بی مطالعه در این زمینه متحمل خسارات سنگین ۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان شده اند.

برگه سبز نظارت

ما را در شبکه‌های اجتماعی نیز دنبال کنید

اینستاگرام

آپارات