آموت

شرکت فنی مهندسی آموت

حرفه ای ترین شرکت مهندسی در غرب تهران

تماس با ما : ۵۶۶۰ ۷۲ ۴۴ – ۰۲۱

تهران ، شهرک گلستان

شنبه - چهارشنبه 8 صبح - 5 عصر

بالا

برگ تاسیسات الکتریکی و مکانیکی

برگه تاسیسات الکتریکی و مکانیکی

برگه تاسیسات الکتریکی و مکانیکی

برگ تاسیسات الکتریکی و مکانیکی همانند برگ معماری و برگه سازه (محاسبات) در تعریف کلی به معنی تایید نقشه های طراحی شده توسط مهندسین تاسیسات الکتریکی و مکانیکی میباشد اما به طور جز و دقیق به جهت اطلاع سازندگان و دانشجویان رشته های مهندسی برق و مهندسی مکانیک اینگونه تعریف میشود که : همزمان با طراحی سازه میتوان طراحی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی را آغاز نمود و پس از طراحی صورت گرفته توسط مهندسین تاسیسات الکتریکی و مکانیکی ، برگِ تعهد تاسیسات الکتریکی و مکانیکی یا همان برگ سبز تاسیسات الکترکی و مکانیکی به منظور تایید نقشه های طراحی شده توسط مهندسین تاسیسات الکتریکی و مکانیکی به جهت استعلام به دفتر خدمات الکترونیک شهر ارائه میگردد.

شرکت فنی و مهندسی آموت

پس از تهیه شدن نقشه های تاسیسات مکانیکی، معمولا پس از اتمام تمامی مراحل طراحی و تهیه نقشه ، دیگر موردی که در تهیه برگه تعهد نیاز هستند ، است  برگِ های تعهد نقشه‌های تاسیسات مکانیکی هستند.

برگه تاسیسات الکتریکی و مکانیکی ساختمان نیز مثل سایر برگه ها ، به وسیله مهندس دارای رتبه بالا در نظام مهندسی کشور تائید و امضا می شود و برای تحویل به دفاتر پیشخوان دولت تحویل می شود. هر چند معمولا حساسیت کمتری در نقشه های تاسیسات به نسبت معماری و سازه وجود دارد ، ولی رعایت اصول فنی و استاندارد ها و همه‌ی نکات اجباری در طراحی این نقشه ها از الزامات و اصول کاری کار ما در شرکت طراحی و اجرای نقش شهر است ، به همین دلیل رعایت این اصول ، تائید این نقشه‌ها نیز معمولا برای اولین بار انجام می‌گردد. هر چند برای نقشه های ارسالی شما، تحت نظارت بخش فنی شرکت، برگ تعهد مربوطه صادر خواهد شد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی نیز دنبال کنید

اینستاگرام

آپارات