آموت

شرکت فنی مهندسی آموت

حرفه ای ترین شرکت مهندسی در غرب تهران

تماس با ما : ۵۶۶۰ ۷۲ ۴۴ – ۰۲۱

تهران ، شهرک گلستان

شنبه - چهارشنبه 8 صبح - 5 عصر

بالا

برگه سبز تاسیسات الکتریکی و مکانیکی

برگ سبز تاسیسات الکتریکی و مکانیکی

برگ سبز تاسیسات الکتریکی و مکانیکی همانند برگِ سبز معماری و برگه سبز سازه (محاسبات) در تعریف کلی به معنی تایید نقشه های طراحی شده توسط مهندسین تاسیسات الکتریکی و مکانیکی میباشد اما به طور جز و دقیق به جهت اطلاع سازندگان و دانشجویان رشته های مهندسی برق و مهندسی مکانیک اینگونه تعریف میشود که : همزمان با طراحی سازه میتوان طراحی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی را آغاز نمود و پس از طراحی صورت گرفته توسط مهندسین تاسیسات الکتریکی و مکانیکی ، برگِ تعهد تاسیسات الکتریکی و مکانیکی یا همان برگ سبز تاسیسات الکترکی و مکانیکی به منظور تایید نقشه های طراحی شده توسط مهندسین تاسیسات الکتریکی و مکانیکی به جهت استعلام به دفتر خدمات الکترونیک شهر ارائه میگردد.

پس از تهیه شدن نقشه های تاسیسات مکانیکی، معمولا پس از اتمام تمامی مراحل طراحی و تهیه نقشه ، دیگر موردی که در تهیه برگه تعهد نیاز هستند ، است  برگِ های تعهد نقشه‌های تاسیسات مکانیکی هستند.

برگ سبز تاسیسات الکتریکی و مکانیکی ساختمان نیز مثل سایر برگه ها ، به وسیله مهندس دارای رتبه بالا در نظام مهندسی کشور تائید و امضا می شود و برای تحویل به دفاتر پیشخوان دولت تحویل می شود. هر چند معمولا حساسیت کمتری در نقشه های تاسیسات به نسبت معماری و سازه وجود دارد ، ولی رعایت اصول فنی و استاندارد ها و همه‌ی نکات اجباری در طراحی این نقشه ها از الزامات و اصول کاری کار ما در شرکت طراحی و اجرای نقش شهر است ، به همین دلیل رعایت این اصول ، تائید این نقشه‌ها نیز معمولا برای اولین بار انجام می‌گردد. هر چند برای نقشه های ارسالی شما، تحت نظارت بخش فنی شرکت، برگ تعهد مربوطه صادر خواهد شد.