آموت

شرکت فنی مهندسی آموت

حرفه ای ترین شرکت مهندسی در غرب تهران

تماس با ما : ۵۶۶۰ ۷۲ ۴۴ – ۰۲۱

تهران ، شهرک گلستان

شنبه - چهارشنبه 8 صبح - 5 عصر

بالا

طراحی نمای ساختمان

۷. طراحی نمای ساختمان:

طراحی نمای ساختمانی مدرن ، تاثیر فراوانی از کیفیت و ساخت پروژه در دیدگاه عموم مردم و تاثیر مستقیم در خرید و فروش ساختمان مورد نظر ، از خود به جای میگذارد ،از طرفی نیز نمای بیرونی ساختمان هویت یک ساختمان به شمار میرود که طبق سلیقه طراح ، سلیقه مالک و فرهنگ جامعه طراحی میگردد.

در طراحی نمای ساختمانی مدرن عواملی مانند چگونگی نماهای مجاور ملک مورد نظر ، منطقه ملک ، ضوابط شهرداری و سلیقه طراح و کارفرما ، تعیین کننده زیبایی نمای طراحی شده میباشند. پس از طراحی نمای ساختمان توسط طراح لازم است طرح را به شهرداری منطقه ملک برده تا تاییدیه شهرداری را نیز اخذ نماییم.

نماهای امروزی یک ساختمان ، با طراحی خلاقانه و موشکافانه ، اولین سرنخ را در مورد چیزی که پس از داخل شدن به ساختمان در انتظار افراد می باشد ، به انسان نشان می دهد .

در نمای جدید و امروزی ، استفاده کردن از ریتم های عمودی و افقی و زاویه دار همچنین مصالح جدید و تکنولوژی های نوین بر جذابیت و پویایی این سبک می افزاید. با وجود بسیاری از مواردی که می تواند در طراحی یک بنا فوق العاده باشد ، همیشه می توانید منتظر غافلگیری های غیر منتظره در نمای مدرن باشید.

در صورتی که اکثر مردم به نمای بیرونی خانه تنها به عنوان یک موضوع زیبایی شناختی نگاه می کنند ، ولی نماها نیز نقش بسیاری در پایداری خانه دارند .

 

مدل سازی ۳ بعدی (۳D MAX)

طراحی پلان معماری

ساخت انیمیشن (Lumion)

طراحی و محاسبات سازه

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی نیز دنبال کنید

اینستاگرام

آپارات

 

طراحی نمای ساختمان نمونه کار طراحی نما | آقای محمودزاده