نماد سایت شرکت آموت

طراحی داخلی در تهران ( شرایط + انواع + نمونه عکس )

طراحی داخلی | طراحی داخل در تهران | شرکت آموت

طراحی داخلی | طراحی داخل در تهران | شرکت آموت

در این مطلب تصمیم داریم به طراحی داخلی اشاره کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

طراحی داخلی چیست؟

  طراحی داخلی کاری ایست که به طراحی فضای داخلی مرتبط می باشد و مثل معماری کلی ساختمان، شامل همه قسمت های سازه، تاسیسات، مصالح، رنگ، دکوراسیون و…. ولی در درون فضا می باشد. به گفته راحت تر می شود معماری داخلی را طراحی اجزا و فضای ثابت داخلی و طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی را چگونگی چیدمان فضاها و اجزا متغیر آن تعریف کنیم.   یک معمار داخلی نخست بایستی طراحی داخلی را به نوعی ای انجام دهد که پاسخ گوی عملکرد، نیازها رفتار ها و اقلیم و .. باشد و سپس به چگونگی تعریف حس آن فضا از منظر نور، رنگ، مبلمان و … می پردازد. "طراحی داخلی | طراحی داخل در تهران | شرکت آموت

طراحی داخلی

  این سه راه در عین سادگی راز طراحی هر فضایی است تخصص طراحی داخلی دارای اهمیت بسیار بالایی در روند طراحی کل ساختمان است و بایستی از آغاز پروژه به عنوان یک گام پایه ای مورد توجه قرار گیرد. برای تولید فضاهای خوب منزل خود در فصل های متفاوت سال و برای برطرف کردن کسالت و یکنواختی جایی می توانید با یک طراح داخلی مشورت کنید.   طراح داخلی نیازمند کار و همکاری نزدیک با کاربران نهایی، به دلیل طراحی فضای متناسب با نیازهای مشتری می باشد. پس یک کار گروهی منسجم در اینجا خیلی کاربردی است و همکاری و هماهنگی همه قواعد و برنامه ها برای رسیدن به راهکارهای موفق ضروری است.

دکوراسیون داخلی

  سبک های خیلی بالایی در دکوراسیون داخلی وجود دارد که هر یک نظر اشخاص گوناگونی را جلب می کند. از کارهای ساده و مینیمال تا کارهای منحنی و دکوراسیون های دکوراتیو، البته که مشاورین ما در هر محیط با توجه به پلان ساختمان، نور محیط، میزان تغییر مورد نظر و بودجه می توانند پیشنهادهای شگفت انگیزی برای محیط شما داشته باشند و محیطی رویایی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشند.  

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیائی

  به شما پیشنهاد می کنیم اول سطح انتظارات اعضای خانواده را لیست کنید و در زمان مشاوره اولیه به کارشناس خود منتقل کنید، برای مثال انتظار شما به طور کل از یک بازسازی ایده آل چیست؟ چه ویژگی و المان هایی رو دوست دارید و خط قرمز های شما چیست؟ یا برای مثال دوست دارید خانه تان بزرگتر به چشم بیاید یا با قیمتی اقتصادی بیشترین تغییر را داشته باشد؟  

دکوراسیون داخلی

  بعد در اول راه سبک مورد علاقه و انتظارات خود را لیست کنید. در گام بعدی اجرایی، از مباحث فنی و تاسیساتی محیط خود غافل نشوید به ویژه اگر عمر ساختمان شما بالا باشد، و در زمان بازسازی از سلامت فنی و کارایی درست آنها مطمئن شوید تا در صورت احتیاج به وسیله افراد ماهر تعمیر یا تعویض شوند.   طراحی داخلی کلینیک

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

  در این قسمت میخواهیم در مورد طراحی داخلی آشپزخانه و دکور آشپزخانه صحبت کنیم. آشپزخانه، قلب خانه شماست پس چند نکته پایین را در دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود هیچگاه فراموش نکنید.   در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه، به ویژه در فضاهای محدود بایستی از سبک های مینیمال استفاده کنید، چون که فضاهای کوچک با شلوغی و بهم ریختگی و داشتن اجزای بسیاری در چیدمان کوچکتر و بسته تر بنظر میرسند.   استفاده از بیشترین فضاها برای جانمایی کابینت ها، قفسه ها و همینطور جانمایی تجهیزات آشپزخانه مثل یخچال و گاز و غیره، موجب میگردد نظم بیشتری در دکوراسیون آشپزخانه خود داشته باشید و همینطور در دیوار های خالی می شودد از نصب قفسه ها برای جاگیری بیشتر استفاده شود. استفاده از بیشترین فضا برای وسایل موجب میگردد سطح پیشخوان شما هرچه خلوت تر بنظر برسد و این یک نکته مثبت خواهد بود.     در طراحی داخلی آشپزخانه مناسب تر است از رنگ های تیره کمتر استفاده کنید، سعی داشته باشید یک رنگ روشن و سرد غالب باشد و در قسمت هایی در یک یا دو رنگ تیره و گرم استفاده کنید، رنگ های تیره اگر بیشتر باشند فضای شما را کوچکتر نشان می دهند.   در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کاشی های دیوار را به طور افقی نصب میکنند و کفپوش ها را موازی با ورودی آشپزخانه. چون که این این ترفند موجب میگردد دیوارها عریض تر و همینطور طول آشپزخانه شما بیشتر به نظر آید.   کانترهای چوبی متحرک و یا جزیره های متحرک در دکور آشپزخانه شما موجب میگردد فضای آشپزخانه بزرگتر و باز بنظر برسد همچنین اخیرا آشپزخانه ها اکثرا با سالن نشیمن ادغام میشود به همین خاطر کانتر و جزیره متحرک گزینه مناسبی برای این سبک از طراحی دکوراسیون آشپزخانه میباشد.

کلام آخر

شرکت آموت با کادری مجرب و آموزش دیده آماده است تا با ارایه مشاوره درباره طراحی داخلی خانه، طراحی و اجرای ویلا، دفتر کار و ارایه خدمات مهندسی معماری، اجرا و نظارت پروژه شما را همراهی کند.  

مطالب مرتبط :

اینستاگرام

آپارات

 
خروج از نسخه موبایل