نماد سایت شرکت آموت

استحکام تابلو های تبلیغاتی | طراحی تابلو های تبلیغاتی | شرکت آموت

در این مطلب تصمیم داریم به طراحی تابلو های تبلیغاتی اشاره کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

استحکام تابلو های تبلیغاتی

بیلبورد چیست؟ بیلبورد یا تابلو تبلیغاتی یک سازه ی تبلیغاتی بزرگ در محیط باز به منظور نمایش کالا تولید کننده و یا خدمات دهنده است. که به طور عادی در منطقه هایی با رفت و آمد زیاد مثل جاده های شلوغ پیدا می شود. بیلبوردها تبلیغات بزرگی را به عابر های پیاده و رانندهای عبوری ارائه می دهند. به طور معمولی مارک ها از بیلبوردهای تبلیغاتی برای ساختن مارک های خود یا فشار به سمت محصول های جدید خود استفاده می نمایند. استحکام تابلو های تبلیغاتی | طراحی تابلو های تبلیغاتی | شرکت آموت   بزرگ ترین تابلوهای تبلیغاتی با اندازه عادی اکثرا در بزرگراه های اصلی ، بزرگراه های اصلی یا خیابان های اصلی قرار دارند. و به قرار گرفتن در دید مصرف کننده با چگالی بالا (بیشتر در معرض ترافیک وسایل نقلیه) نظارت می کنند. این ها نه تنها به دلیل اندازه ، بلکه به دلیل به همراه داشتن امکانات “شخصی سازی” خلاقانه از راه پسوندها و تزئین ها ، بیشترین میزان دید را دارند.   پوسترها نوعی دیگر تبلیغات بیلبورد هستن که بیشتر در امتداد جاده های شریانی اولیه و ثانویه قرار دارند. پوسترها قالب کوچکتری دارند. و اکثرا به دست ساکنان و ترافیک مسافربر ، و در معرض قرار گرفتن عابر پیاده ، مشاهده می شوند.

طراحی و مستحکم بودن تابلو های تبلیغاتی

تبلیغات بیلبورد به شکلی طراحی شده اند که دقت فرد را به خود جلب کرده و تصویری به یادماندنی را بسیار سریع ایجاد می کنند. و خواننده را وادار می کند بعد از عبور از تبلیغات ، به فکر تبلیغ باشد. آن ها باییستی در مدت  بسیار کم قابل خواندن باشند. زیرا اکثرا موقغ عبور کردن از آنها با سرعت زیاد خوانده می شوند. بنابراین معمولاً فقط چند کلمه ، با چاپ بزرگ ، و یک تصویر بانمک یا دستگیر کننده با رنگ جذب کننده و مفهومی وجود دارد.

استحکام تابلو های تبلیغاتی | طراحی تابلو های تبلیغاتی | شرکت آموت

بعضی از طرح های بیلبورد در خارج از فضای واقعی که بیلبورد به آنها می دهد می ریزد و قسمتهایی از شکل ها از لبه های بیلبورد آویزان می شوند. یا به صورت سه بعدی از بیلبورد خارج می شوند.

مطالب مرتبط :

اینستاگرام

آپارات

 

استحکام تابلو های تبلیغاتی | طراحی تابلو های تبلیغاتی | شرکت آموت

خروج از نسخه موبایل