نماد سایت شرکت آموت

هزینه ساخت ویلا در کردان | هزینه ویلا | ساخت ویلا در کردان | ساخت ویلا در کرج

هزینه ساخت ویلا در کردان و هشتگرد (کرج)

 

در این مطلب ، موضوعی که می خواهیم مورد بحث قرار دهیم راجع به هزینه ساخت ویلا در کردان (هزینه ساخت ویلا در چیتگر، هزینه ساخت ویلا در گلستان) است. اگر به تازگی به فکر ساخت یک ویلای بسیار لاکچری و فوقالعاده با کیفیت و هزینه مناسب افتاده اید ولی از هزینه ها و جزئیات آن اطلاعی ندارید به شما پیشنهاد می کنم این مطالب را از دست ندهید.

 

 

اخیرا  ساخت ویلا در مناطقی مثل شمال کشور و اطراف تهران مثل کردان و هشتگرد بیش از پیش رونق گرفته است، به نحوی که تعداد زیادی از مهندسان معماری فقط در قسمت طراحی ویلا و طراحی نما فعالیت می کنند.

نمونه پروژه در حال اجرا در کردان کرج | پروژه آرتان

خانه ی ویلایی اساسا چیست؟

 

قبل از آن که موضوع اصلی را شروع کنیم بهتر است مختصر توضیحی درباره ی خانه های ویلایی و طراحی ویلا داشته باشیم تا بهتر این موضوع را بتوانید درک کنید.

به احتمال بالا بیشتر اشخاص تصور می کنند که خانه های ویلایی فقط مختص به شمال کشور است، ولی این چنین نیست و در هر جایی می توان برای ساخت خانه های ویلایی اقدام نمود.

البته این که در شمال کشور تعداد این خانه ها زیاد است یک موضوع غیر قابل انکار می باشد، به صورت کلی به خانه هایی که از چهار طرف باز هستند به نحوی که می توان از تمام جهت ها به بیرون دید داشت، خانه ی ویلایی گفته می شود.

 

هزینه ساخت ویلا در کردان به چه مواردی بستگی دارد؟

 

همانطور که از وضعیت اقتصادی کشور مطلع هستید می دانید در کشور هیچ جنسی ثبات قیمت آنچنانی ندارد، پس نمی شود برای هزینه ساخت ویلا در هشتگرد اعداد و ارقام ثابتی را ذکر کرد.

شرکت آموت به عنوان مشاوره طراحی و ساخت ویلا به شکل تخصصی میتواند شما را در امر کاهش هزینه ها و طراحی و ساخت ویلای خاص سلیقه شما ، شما را یاری کند.

ولی در این بین می توان عواملی را که روی قیمت آن تاثیر می گذارند را به طور کامل شرح داد که شامل موارد زیر می باشند:

 

    قیمت زمین:

هر زمینی بنا بر جایی که در آن قرار دارد می تواند هزینه های متفاوتی داشته باشد، برای نمونه زمین هایی که در بالا شهر باشند گران تر از زمین هایی هستند که در منطه های سطح معمولی شهر قرار دارند.در منطقه هشتگرد و کردان نیز قیمت زمین در سال جدید رو به افزایش است.

    متراژ زمین:

متراژ زمین نیز تاثیر مستقیمی بر روی هزینه ساخت ویلا در هشتگرد و کردان خواهد داشت، هر چقدر وسعت زمین بیشتر باشد پس هزینه ی ساخت ویلا نیز بیشتر خواهد شد.

    مصالح مورد استفاده:

از دیگر مورد هایی که در هزینه ساخت ویلا در هشتگرد بی تاثیر نیست مصالحی است که برای ساخت مورد استفاده قرار می گیرد.

همه ی وسایلی که در اطراف ما قرار دارند از درجه ی مرغوبیت متفاوتی برخوردار هستند، مصالح ساختمانی هم از این قاعده مستثنا نمی باشد.

هر چه مواد مرغوب تری به کار برده شود  هزینه ساخت ویلا و میزان زیبایی و کیفیت آن در کردان  و هرجای دیگر نیز بالاتر می رود.

نمونه پروژه در حال اجرا در کردان کرج | پروژه آرتان

دکوراسیون داخلی ویلا هشتگرد

می دانید که دکوراسیون داخلی سبک های متفاوتی دارند، که در هر یک از این سبک ها وسایل مختلفی قرار داده می شود، می شود از این موضوع نتیجه گیری کرد که متغییر بودن دکوراسیون داخلی می تواند در هزینه ساخت ویلا در هشتگرد ، کردان و شمال تاثیر مستقیم داشته باشد.

    نمای ویلا:

مثل مورد قبلی که انواع مختلفی داشت، نمای ویلا نیز دارای نوع های مختلفی است، بستگی به این که چه نوع نمایی با چه نوع مصالحی به کار برده می شود هزینه ها می شود کاملا متغییر باشد.

اکثرا ساخت ویلا در منطقه هایی مانند هشتگرد و کردان به شکل مدرن و خاص انجام میشود.

    دستمزد:

دستمزد پیمانکار هم خود زیر مجموعه هایی دارد، برای مثال بعضی از پیمانکاران کار را به شکل متری محاسبه می کنند در حالی که برخی دیگر به صورت روزمزد، برای مورد اول متراژ ویلا روی قیمت تاثیر زیادی دارد برای مورد دوم مدت زمان کار، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع دقیق از هزینه ساخت ویلا در کرج با شماره تماس روی عکس و یا در داخل صفحع اصلی سایت تماس بگیرید و مشورت های تخصصی را از آن دریافت کنید.

شرکت فنی و مهندسی آموت می تواند در زمینه مشاوره برای خرید زمین و غیره به شما داده می شود و به صورت کاملا رایگان داشته باشد.

برای ساخت ویلا چه نوع نماهایی بالاترین کاربرد را دارند؟

طراحی نما تماما کاری اختیاری بوده و هیچ اجباری در آن وجود ندارد، کارفرما می تواند بر اساس هزینه ای که می خواهد برای طراحی و ساخت ویلا در هشتگرد صرف کند نمای متناسب با آن را نیز انتخاب کند در این صورت نمایی متناسب با سلیقه فرد انجام می گردد.

ولی به شکل کلی پرطرفدار ترین و جذاب ترین نماهایی که برای ویلا مورد استفاده قرار می گیرد به شرح زیر است:

    طراحی نمای مدرن ویلا :

این نوع از نما تقریبا شیوه ی جدیدی از طراحی نما ویلا است که قوانین و مقررات خاص خود را دارد. در نمای مدرن از هرگونه زینت های اضافی و شلوغی پرهیز می شود.

طراحانی که نمای مدرن را طراحی می کنند بیشتر از سادگی الهام می گیرند و سعی دارند هرگونه مصالح اضافه را  به شکلی حذف کنند.

در طراحی نمای مدرن خطوط منظم و مکعبی شکل که معمولا قرینه نیستند  بسیار به کار برده می شود.

در شرکت فنی و مهندسی آموت ما با طراحی نما های مدرن بسیاری برای مناطق مختلف سطح استان تهران و کرج همکاری داشته ایم که برای نمونه می توانید نمونه آن را از طریق این لینک دریافت کنید.

نمونه پروژه در حال اجرا در کردان کرج | پروژه آرتان

    نمای رومی:

از دیگر نماهایی که خیلی مورد پسند می باشد، نمای رومی می باشد. در این نوع از نما از سنگ استفاده می شود.

در صورتی که سنگ به کار رفته شده در آن از مرغوبیت خوبی برخوردار باشد استحکام و دوام بسیار زیادی خواهد داشت، مخصوصا برای منطقه هایی مانند شمال کشور که آب و هوایی مرطوب و ناپایدار دارد.

جالب است بدانید که به نمای رومی نمای کلاسیک نیز گفته می شود چون دارای قدمت است. اگر با دقت بالا به نما های کلاسیک نگاه کرده باشید متوجه می شوید که از اشکاشکل های منحنی و قرینه بیشتر استفاده شده است.

نمونه پروژه در حال اجرا در کردان کرج | پروژه آرتان

نکاتی دیگر درباره ساخت ویلا در کردان

 

توجه داشته باشید که در چه منطقه ای در حال ساخت ویلا هستید، بعد بر اساس آن برای خرید مصالح اقدام کنید. شرایط آب و هوایی تاثی بسزایی بر کارایی مصالح مورد استفاده تاثیر مستقیم داشته باشد.

برای مثال در شمال کشور به خاطر رطوبت بسیار زیاد و بارش های فراوان سالیانه بهتر است از متریال هایی مانند چوب یا فلزاتی که با آب واکنش نشان می دهند استفاده نگردد چون به سرعت به بافت فرسوده تبدیل شده و هزینه ساخت ویلا در هشتگرد و کردان بیشتر می شود، به این خاطر که شما مجبورید بافت های فرسوده را تعمیر یا تعویض کنید.

نمونه پروژه در حال اجرا در کردان کرج | پروژه آرتان

با توجه به این توضیح هایی که ذکر کردیم بهتر است از مصالحی که با محیط سازگاری دارند برای ویلای خود به کار ببرید، بیش تر از آن مصالحی با کیفیت بالا در ساخت ویلا استفاده کنید تا مقاومت ویلا نیز بیشتر شود.

مشاورین طراحی  و ساخت ویلا آموت میتوانند به خوبی شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید ممنونیم و امیدواریم که مورد رضایت شما دوستان بوده باشد.

 

مطالب مرتبط :

سازه بتنی | اجرای سازه بتنی در غرب تهران | ستون بتنی

پایان کار | ثبت پایان کار ساختمان | پایان کار ساختمان | از پایان کار تا سند

ساخت انیمیشن Lumion | خدمات طراحی ساختمان

بیمه ساختمان | بیمه ساختمانی | دلایل بیمه گرفتن

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی نیز دنبال کنید

اینستاگرام

آپارات

خروج از نسخه موبایل